¿Ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

Ets nou? Fes clic. aquí

¿Ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

¿No ets client?

Contacta amb nosaltres..

Fitxa de l'article

News Agencies in the Turbulent Era of the Internet

News Agencies in the Turbulent Era of the Internet

Editor:   Departament d'Economia i Hisenda
Col·lecció: Lexikon
30,00 €
Estoc: Sí

  Termini lliurament

De 24 a 48 horas

Dades de l'article
ISBN:
978-84-393-8303-1
EAN:
9788439383031
Data:
06/05/2010
Idioma:
Anglès
Format:
rústica
Mides:
16,5x23,5 cm
Pàgines:
313
Matèria:
Comunicació
Pes:
978 gr
BIC:
×
Sinopsi:
Quin és el paper de les agències de notícies, l'actor més desconegut de l'esfera dels mitjans de comunicació, davant dels reptes de la primera dècada del segle XXI? 16 autors d'arreu presenten en aquest volum les seves aportacions sobre el món de les agències en un context de canvi i d'incertesa. El llibre planteja si les democràcies mantindran, amb el suport econòmic i una actitud respectuosa, una infraestructura sòlida d'agències de notícies que serveixi l'interès públic sense censures. També s'hi estudien el perills que amenacen actualment, en la turbulenta era d'Internet, la viabilitat econòmica dels mitjans escrits, la ràdio, la televisió i les mateixes agències de notícies. Obra editada per Oliver Boyd-Barret, director de l'Escola d'Estudis de Comunicació de la Bowling Green State University d'Ohio.
Et podria interessar

Mas Gavarró, Artur
Estoc: Sí
   4,00 €
Homs i Molist, Francesc
Estoc: Sí
   4,00 €
Vila i Vicente, Santi
Estoc: Sí
   4,00 €
0.0.0.0.0 6 1 cat Cercant